Sista april i Side

108597-945 108597-943
108597-944 108597-946

Godaste frukosten i morse. Amerikanska pannkakor med fruktsallad. Idag har vi varit på stranden hela dagen och just nu ser jag ut som en hummer. Klarat mig riktigt bra i veckan så i morse valde jag glatt en 4:a. Ingen bra idé såhär i efterhand. Annars har vi lekt med sötaste syskonparet Felicia och Oliver och varit inne i KumKöye. Nu ska jag snart gå upp på rummet och klura ut hur jag får igång ljudet på Mtv. Funkar på alla andra kanaler förutom just Mtv. Mycket förvirrande. Hoppas alla får en mysig kväll!    

1 Madeleine:

skriven

Vilken blå himmel:) annat mot vad det är här idag:(
Ser att det är rosa naglar som gäller, snyggt, snyggt! Men kände inte igen dig på bilden, för det är du va? ;)
Hoppas ni får en fortsatt bra semester och sköna sista dagar!
Kramar

2 Anonym:

skriven

Åhh vad HÄRLIGT det ser ut!!! Vad skoj med bilder, mera, mera mera ;) Ha en fortsatt underbar semester! Kramar

3 Magdalena:

skriven

Härliga bilder!

4 Johanna:

skriven

HÄRLIGT med lite soliga bilder, hemma hos oss är det grå himmel och regn i luften! Snygga naglar förresten, är det nya lacket från MUS?

Kram Kram

5 Johanna:

skriven

HÄRLIGT med lite soliga bilder, hemma hos oss är det grå himmel och regn i luften! Snygga naglar förresten, är det nya lacket från MUS?

Kram Kram

6 Helén:

skriven

Gud så härligt det ser ut.

7 Sandra:

skriven

Åh så härlig, där har jag också varit. Skulle inte sitta fel med en utlandssemester! Kram Sandra

8 Christin:

skriven

Vad mysigt det ser ut! :) Och jättefint nagellack! :)

9 Marina:

skriven

Ni verkar ha det riktigt härligt. Blir så sugen på att komma iväg jag också. Miljöombyte är bra för själen! :)

10 Malin S:

skriven

I löööv the pics. Sola lugnt nu hummern ;)

Kommentera här: