Perrelli-klackar

Dag två i paradiset. Frukost bestående av grapefrukt och god turkisk yoghurt med sultanrussin och torkade aprikoser. Älskar torkade aprikoser. En skål med fruktsallad på sidan. Haft ännu en heldag vid poolen. Sippat rosé, lyssnat på Duffy och läst inredningstidningar. Dagens bikini - lilarosa bandeau från HM. Från vår balkong såg vi att även det större poolområdet öppnat så vi kanske får ta en sväng dit i morgon. Om det inte blir stranden. Börjar dessutom bli sugen på att shoppa så det får nog bli en sväng in till stan någon kväll. Vill hitta fina somriga armband.    

Nu är det snart dags för middag här. Bufféer, bufféer, bufféer. Har på mig förra sommarens favoritklackar ikväll. Riktiga Charlotte Perrelli-skor. Får ta en bild och visa senare... Hoppas alla får en bra kväll där hemma, kram.
1 Anton (den blondaste av dom alla):

skriven

Alla inlägg där Charlotte Perrellis namn är inblandad i blir jag helt galen i. Allt med henne är bra, även henens skor!

2 Madeleine:

skriven

Hello vännen!
Så det börjar krypa i shoppingfingrarna;) Kan tänka mig det:)
Perelliklackar, sol, bad, rosé....Låter bra mkt glammigare än vad min dag bjudit på. Du vet snygga jobbuniformen;)
Ha en fortsatt bra semester!
Kram Kram

3 Maja:

skriven

Ett tips till alla tjejer! Det finns nu en dior vintage plånbok på tradera!

4 Emelie:

skriven

Åh, vad det låter härligt!
Jag behöver sol och värme!!
Kram

5 Linalotta:

skriven

Va härligt allt låter!
Påminner om all inclusiveresan jag och min A gjorde i början av året, till Egypten. Längtar efter riktig värme!!
Njut!

6 Anna:

skriven

Vad härligt de låter=) Hoppas att vi får se en massa bilder sen=)

7 Anette:

skriven

Måste fråga vad hotellet heter och vem ni åker med. Kram Anette

Kommentera här: