Regn hos mig

God morgon! Vaknade av att det spöregnade och stormade så det var bara att somna om... Nu har vi i alla fall gått upp och börjat planera dagen. Druckit latte i finaste guld-muggarna från Filippa K, läst Svenskan och ätit yoghurt med hemmagjord müsli. Igår var vi så trötta efter jobbet att vi köpte hem kinamat och slängde oss i soffan framför Idol. Jag somnade såklart lagom till utröstningen... Slår aldrig fel!

Igår gjorde jag världens stövel-kap och har jag lite tur kan det bli ännu ett par idag för vi ska strax åka ner på stan. Hittade bara grå leggins igår men jag vill verkligen ha strumpbyxor så jag får väl plöja några butiker till - med paraply. Nu: uppdatering med mamma i Falun, mathandling, lunch på stan och butiksspaning. Sen fotboll på något ställe.
1 Charlotte:

skriven

Härligt, vad vart det för stövlar?? Jag hittade perfekta grå strumpbyxor på Twilfit, fråga personalen för de kan vara lite trixiga att hitta, kostade 99 :-...

2 Katta:

skriven

Charlotte: Mycket bra kap; Novitastövlar från Scorett för kampanjpris dvs 500 spänn i rabatt =) Ett par mörkbruna med klack! Aaah, hittade jag absolut inte men det blev vanliga svarta och svarta tjockare därifrån. Får dit igen i veckan! Pics kommer...

3 Malin S:

skriven

Jag var mycket nöjd när jag såg den ljuvliga färgmatchningen =) Läsken är från hmmmm typ de som har barnteckningar på förpackningen. Den var dock inte syrlig nog, blev trist snabbt tyvärr.

4 Modesty Mia:

skriven

Vad kul att du hittade stövlar!! Det brukar inte vara helt lätt att hitta de perfekta stövlarna tycker jag, mycket ska klaffa. Förra hösten letade jag hur länge som helst tills jag hittade Stövlarna med stort S! Ha en härlig söndag!

5 Katta:

skriven

Malin: Aaah, då vet jag! Aldrig köpt hem men alla smaker låter som godisar typ :)
Mia: Mycket svårt! Nu hoppas jag bara snön håller sig borta så man hinner stolpa omkring i dom också :)

Kommentera här: