Kvällens lista

108597-481

Både igår och idag har jag varit hemma. Sjuk, sjuk, sjuk. Bara slappat i soffan, sovit mig igenom dagarna och läst tidningar. Darlingen surprisade med Cosmopolitan och Hänt Extra (plus cola-light och godis, såklart) och idag trillade Family Living ner i postfacket. Ska snart krypa tillbaka till soffan och ge mig på ELLE innan kvällens Idol. Omslaget med Caroline Winberg - me like! Imorgon jobbas det till kl: 14 och sen ska jag shoppa upp halva lönen.

På rosa post-it-lappen än så länge:

- Tigi Bed Head Ego Boost
- Strumpbyxor i svart och grått
- Väska. Spanat in en grå från Don Donna
- Stövlar. Ev. spaningsobjekten från Scorett
- Rosa rouge från Chanel
- Vita ljusmanschetter till changeserien från Cult Design
1 Ems:

skriven

Krya på dig!

2 Katta:

skriven

Ems: TACK! :) Redan bättre...

3 Ems:

skriven

Ja, Västerås är faktiskt en riktigt bra shoppingstad-allt ligger så samlat!
Jag är från Enköping, det tar ca 30min med bil till Västerås.

4 Tesan:

skriven

Usch, att vara sjuk suger verkligen. Men lite tidningar och godis piggar alltid upp! :) Krya på dig

5 Malin S:

skriven

Hoppas du känner dig bättre idag - det är ju fredag =) Du hade ju dock laddat upp optimalt för en sjukling med tidningarna & godiset.

6 Modesty Mia:

skriven

Usch, det är verkligen inte kul att vara sjuk, jag är inte riktigt bra än, envis hosta... Krya på dig, hoppas du mår bättre nu!! Kuliga saker du ska shoppa, hoppas det blir en lyckad tur!:)

7 Katta:

skriven

Ems: Aah, Enköping alltså. Där bor mina kusiner!
Tesan: Verkligen uppiggande, tack :)
Malin: Jobbade igår (ve o fasa) så liite bättre är det nog. Dessutom är det ju helg :)
Mia: Det blev det absolut :) Krya på dig med!!

Kommentera här: