Måndagens outfit

108597-531

Svarta stuprör med satindetaljer och nitar på fickorna - HM
Tajt t-shirt med tryck - Gina Tricot

Svart, skönt och enkelt blev det idag. Haft planeringsdag på jobbet så jag passade på att inviga delar av helgens klädinköp och körde på en lite mer rockig stil. Händer inte alltför ofta kan jag säga, just nu älskar jag klännningar och knästrumporFörarbete inför alla utvecklingssamtal på förmiddagen, salladslunch och IKEA på eftermiddagen. Nu börjar verkligen julhetsen komma igång på allvar där ute och jag börjar få panik. Måste, måste dra ut darlingen någon kväll i veckan så inte alla godbitar tar slut. Högen med mina kransar minskar stadigt. Igår köpte jag förresten hem årets första julmust-light. Är lite knäpp, jag vet.
1 Malin S:

skriven

Värsta Rock-Katta ju =)
Du gillar julen va ? ! ;)

2 Katta:

skriven

Malin: Tell me about it =) Min H håller på att få spel, redan. Jag måste nog lugna mig men det är ju såå mysigt!

3 Modesty Mia:

skriven

Coolt!:) Är också klänningstokig men ibland är det kul att bryta av med nåt rockigt typ svarta stuprör och fräsig t-shirt, haha!:) Åh, gud vad gott med julmust, nu blev jag jättesugen!

4 Emelie:

skriven

Åh..julmust... Vad gott!
jag är, precis som du, en riktig julknarkare.. Älska!!!!

5 grombaben:

skriven

Åh, jeg er like glad i jul som deg. Min sambo holdt på å få spader når jeg allerede har kjøpt gavepapir :) Julebrusen venter jeg litt med, tror ikke vi har noen lettvariant her i Norge, så venter til desember med den, blir heller overdose av klementiner nå..:)

6 Charlotte:

skriven

Åh, vad gott med julmust! Själv fick jag ett enormt sug efter lussebullar förut! Snart får man njuta!

7 Charlotte:

skriven

Vad heter du på Facebook förwsten? Tänkte om man får adda dig! Blev medlem i söndags!

8 Jessica:

skriven

Snygg Tee! ser snyggt och rockigt ut

Kommentera här: