Blev en tidig kväll

Igår blev det inget bloggande för jag somnade jag någongång mellan 19.45 och 20.00. Det sista jag minns är att jag låg i soffan och tittade på kvällens Vänner, därav den något snäva tidsintervallen. Känns som jag missade precis hela kvällen. Helt sjukt vad jag kan sova just nu! Gravid var den första kommentar jag fick när jag kom till jobbet i morse men nej. Är bara vanligt hösttrött. Ska försöka göra något roligare av den här eftermiddagen för jag har redan slutat för idag, jippi.
1 Emelie:

skriven

Jag jobbar i restaurangen på en konferensanläggning, när jag jobbar frukost börjar jag kl6.. Pendlar och har ungefär 45 min restid så det blir tidigar mornar ibland! ;-)
Blev det besök på Ikea idag?
Inte för oss...*suck*
Det där med tröttheten känner jag igen... Märks direkt att man inte får lika mycket sol ljus.....

Kommentera här: