Ho ho ho

108597-572

Ho ho ho. Idag när jag kom hem från jobbet såg jag att den vita adventsljusstaken var på plats i fönstret. Blev superglad eftersom jag jobbat stängning och var lika supertrött som vanligt. Darlingen ska ut ikväll så han försökte väl fjäska genom att köra på ett säkert kort - adventsmys. Funkade fint. Dessutom finns både julmust-light och en påse rosa juleskum hemma. Måste nog ta kort på piffandet so far för nu får det nästan vara nog. Här är i alla fall julstjärnorna (varför finns inte vita julstjärnor?) och betongkrukorna vi haffade förra helgen. Kommer från CE. Ikväll blir det som sagt ego-kväll med Idol och alldeles för mycket julmust.

Ps. Butiken ringde idag så imorgon är det jag som hämtar upp Christmas Tree Stand, dyraste julgransfoten ever. Jippi.
1 Madeleine:

skriven

Åhh så fint:)
En julgransfot är du allt värd, ska det vara fint så ska det..Se det som en investering..haha
Jag kan när som jag med imorgon. Men eftermiddagen kanske (måste hinna köpa en present till pappa)..15.30..16..eller blir det försent? Bestäm du och tycker du att det blir stressigt så kan vi ta det i veckan som kommer. Har du ngt favorit ställe?
Ska också ha egokväll...fast det har jag ju varje kväll på gott och ont!

2 Emelie:

skriven

Ja stjärnorna var verkligen ett klipp och de passar perfekt!
Här blir det också ego kväll med idol- nu måste han åka ut annars vet jag inte vad jag gör...
Snygga krukor förresten!
Kram

3 Angelica:

skriven

Jadu, jag vet inte hur det gick med jobbet, hörde bara att hon hade provjobbat och att det gick bra. Salongen va väl lite sådär, de va tydligen en himla oreda på allt. Men som sagt, vet inte hur det gick om hon fick jobb eller inte...
Ha en trevlig helg! Kram kram

4 Madeleine:

skriven

Kan testa nya Wayne´s, det som ligger på Nygatan va? 15.30 passar mig fint:)

5 Att ha det gott:

skriven

Så fint det ser ut

6 Madeleine:

skriven

Ja just ja det har du rätt i, finns ju ett på Krämaren också. Har inte testat ngt av dom, mig kvittar det vad det blir:)

7 Madeleine:

skriven

Haha ja nu blev det komplicerat;) Vi kör på det på Krämaren, om dom inte stänger kl 16 vill säga? Hmm..

8 Angelica:

skriven

Haha, Konga... Vem tycker du ska vinna då?

9 Madeleine:

skriven

Godmorgon!
15.30 där uppe blir bra, får leta upp varandra:)
Ha en bra dag!

Kommentera här: