"Fest - Om svar anhålles" på önskelistan

108597-574 Bild: Stureplan

Vaknade precis efter 3 h i den vita soffan. Helt makalöst hur man kan sova så länge. Kanske var gårkvällens pyntande som tog kål på mig. Satte i vita sidenband i alla nya kulor (vita, silverfärgade och bruna) och fixade med blockljusen till adventsstaken. Nu är det bara att gnugga sig i ögonen, upp och hoppa, pepp, pepp, pastamiddag och vips så är det dags för Bonde Söker Fru och Grey's. Min favoritkväll kommer vara över innan den ens började.

Mamma mailade tidigare och frågade om min önskelista. Hjälp, vad önskar jag mig? Vissa dagar kommer jag på massa perfekta önskningar men ibland står det still. Kan knappt komma på någonting bra just nu. Eh, nytt smink? Vet i alla fall att jag skulle bli jätteglad för boken Fest - Om svar anhålles av Micael Bindefeld. Älskar det snygga omslaget, så fint. Skulle göra sig riktigt bra på våra låga vita tv-bänkar i vardagsrummet. Ha en mysig kväll!
1 Emelie:

skriven

Vinter trötthet.. ;-)
vitt, silver och brunt låter som en perfekt kombo!
Håller med dig om att boken är ruskigt SNYGG!
Ha en bra kväll!

2 Madeleine:

skriven

Låter som du har väldigt fint hemma:)
Javisst är det svårt med önskelista...
Skönt att man inte är ensam om att se Bonde, har också fastnat i det:)
Trevlig kväll!

3 Modesty Mia:

skriven

Känner igen det där, ibland står det helt still när någon frågar vad man önskar sig... det borde det verkligen inte göra!! Bra tips med den boken. Blev väldigt inspirerad av reportaget i förra Plaza Interiör. Så vackra bilder!!
Låter förresten som en härlig pyntkväll, om än intensiv!:)

4 Malin S:

skriven

Intressant att blanda in brunt i julfluffet. Jag har påbörjat min önskelista med nya Buzzspelet med Hollywoodfrågor - perfekt, helt i min smak =)

5 Emelie:

skriven

ja... det är svårt... Bondes luckor är ju en
fördel, men...Pallino är som sagt snygg...
Får dra lott eller nåt! ;-)
kram!

6 Madeleine:

skriven

Godmorgon!
Har hälsat på en Erik men inte så mkt mer och han verkar lite speciell..haha, men ngn Thomas har jag inte hört talas om, däremot en kille som heter Andreas...
Jag kan dom flesta kvällar och kan även i helgen så säg till när det passar dig:)
Ha en bra dag!

7 Madeleine:

skriven

Lördag skulle passa bra för mig och trevligt med lite sällskap en stund:)

Kommentera här: