Sjukling...

Sov vidare när mobilen ringde vid 05.30. Förkyld och bultande huvudvärk är ingen rolig kombination. Gick upp för att ringa jobbet och nästa gång jag vaknade var klockan 10.30. Vet inte när jag sov så länge sist. Riktigt skönt! En Veckans NU, en köpsallad, några Ipren och en hel del cola-light senare mår jag rätt ok. Ska vara hemma imorgon också men det blir en kortis på stan eftersom jag har en tid hos optikern. Saltvattenspray står på måste-ha-listan. Dessutom måste jag in på HM eftersom jag precis upptäckte att det satt ett larm kvar på en av topparna jag köpte förra helgen. Yyyl! Tur att jag hade kvittot kvar!
1 Angelica:

skriven

Välkommen in i sjuk-klubben. Drygt värre... lagom till helgen oxå!

2 Katta:

skriven

Angelica: Ja verkligen så typiskt :( Börjar må bättre men ändå. Krya på dig så mycket!

Kommentera här: