Årets andra bikini



Äntligen! Årets andra bikini (den första blev en trekantsvariant från HM) är inhandlad. Letat som en galning efter den här bikiniöverdelen från Björn Borg och i helgen så hittade jag den på Stadium i stan. 299 kr. En svart kvar. Längst in i bikiniröran, men i min storlek. Yes! Ibland har man tur. Nu ska jag knåpa ihop ännu en fruktsallad (med jordgubbar och blandade nötter) och sen slänga mig i soffan med en filt. Känner mig lite småsjuk och deppig av allt onödigt tjafs på jobbet så det blir en lugn kväll med Grey's Anatomy, trevligt sällskap och Treo Comp.
1 Linda:

skriven

supersnygg!!

2 Katta:

skriven

Linda: Ja visst är den!? Me like!!

3 Charlotte:

skriven

Vad fin den var!

4 Katta:

skriven

Charlotte: :) Gillar det här med att man kan ta av banden... Vill absolut undvika fula ränder i sommar!

Kommentera här: