Inte så smart, av mig...

Men åh! Darlingen och två golfkompisar drog ner till Karlskrona vid 16-tiden. Glada i hågen och semesterpeppade till max. Sa hej då tidigt i morse så nu känns det ovanligt tyst och tomt här hemma. Med sig tog han sin dator som både innehåller min superviktiga jobb-sökar-mapp plus alla bilder till bloggen. Så gick det med det. Att jag inte tänkte på det - tidigare. Suck. Aja, får väl hoppas det går att installera programmet på min lap som jag sitter vid just nu. Borde funka. Borde. Orkar dock inte ikväll och imorgon blir det mat på Pitcher's efter jobbet. Vankas afterwork Strömpis med Susanne, hennes Henke och Jonas. Ska upp tidigt på torsdag men något glas vin slinker nog ner. Hoppas det inte blir regn nu bara. Uteserveringen kändes verkligen så rätt när vi bokade...

Ikväll har jag hunnit med en jobbintervju (verkar lovande), en poliskontroll på väg in till stan och ännu en smarrig hälsotallrik på Coffeehouse by George med Susanne. Gillar vår nya tisdagstradition! Henke droppade förbi efter ett tag och då passade vi på att beställa in chailatte och något chokladigt. Hann hem lagom till Pernilla Wahlgren (någon mer än jag som tycker hon hade konstig hårfärg?) i Allsången. Nu Gilmore Girls och sen sängen. Snart halva veckan gjord. Hej och hå!

Kommentera här: